neděle 24. července 2011

24.07.2011 xoxo

Seriáloví a filmoví krasavci
V jakémkoliv seriálu nebo filmu si každá z nás najde svého idola. A tady je moje Top 5.

Ian Somerhalder (Damon Salvatore - The Vampire Diaries)


Jake Gyllenhaal (Prince Dastan - Prince of  Persia : Sands of time)


JenCarlos Canela (Anchel Salvador - Más Sabe El Diablo and Singer)


Shemar Moore (Derek Morgan - Criminal Minds)


Chace Crawford (Nate Archibald - Gossip Girl)


A který seriálový či filmový krasavec je pro vaše oči? xoxo Veronika

6 komentářů:

  1. Rada spriatelím, Naia - all-my-ladies.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jelikož z těchto seriálů znám jen Gossip girl, tak Nate.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já díky za pochvalu :)..

    Kdybych si měla vybrat z těchto 5 krasavců, tak zvolím nejspíš Jaka Gyllenhaala (č.2) a nebo Iana Somerhaldera (č.1), ale soudím jen podle vzhledu ;).

    OdpovědětVymazat
  4. aaa Chace:)
    Jinak četla jsem tvuj komentář u mého příspěvku,ale bohužel jsem neměla čas na Ibize odpovědět,protože internet moc nešel. Cestuji opravdu moc ráda a navštívila jsem hodně zemí v Evropě,ale ještě jsem nebyla mimo Evropu:) Nejvíc mám asi ráda Angli, Francii a Itálii. Každý rok jezdím do Chorvatska a musím říct,že ho mám také moc ráda:) Kdyby tě cokoli zajímalo,třeba nějaké tipy klidně napiš:)

    OdpovědětVymazat
  5. JO ten první je naprosto luxusní.. taky koukam :D

    OdpovědětVymazat